VALIKKURSUSED

Viimsi Gümnaasiumi poolt pakutavad valikkursused toimuvad 2. perioodil ning valikkursuste nädalal pärast 3. perioodi koostöös teiste riigigümnaasiumitega. 2. perioodi valikkursuste valimine toimub oktoobris. Valikkursuste nädala kursuste valimine toimub märtsis.

Läbi aasta toimuvad järgmised valikkursused: võõrkeeled (G1s algab 2. perioodist), segakoor, koolibänd, vokaalansambel, rahvatants, näitering Eksperiment, väitlusklubi, koolimeedia “Hüpernool”. Lisaks on õppijal võimalus taotleda väljaspool kooli läbitud õpingute arvestamist gümnaasiumiõpingute osana. Valikainetena võib arvestada ülikoolides või teistes koolides pakutavaid kursusi ja koostööprojektides panustamist ning huviringides (sh trennides) osalemist.

Võõrkeeled ja kultuur

Õppeaine käigus praktiseerib õpilane kõiki nelja osaoskust – kuulamist, kõnelemist, lugemist ja kirjutamist. Palju pööratakse tähelepanu õpitavas keeles suhtlemisele, nii kirja- kui ka kõnekeeles (soome keeles erineb kõnekeel kirjakeelest ning noored kasutavad omavahelises suhtlemises rohkem kõnekeelt). Soome keele grammatika õpetus toetab suhtlusoskuste omandamist, sh õige häälduse omandamist, tundides harjutatakse ka õpitavate sõnade õigete grammatiliste vormide leidmist Internetist. Kuuldust ja loetust arusaamist harjutatakse tundides Soome uudiseid jälgides (yle, Helsingin Sanomat, Iltalehti jne) ning vaadates soomekeelseid lühivideoid ja filme. Kursustel kasutatav õpik Suomen mestari 1 toetab aktsepteeritavate hoiakute, väärtuste ja käitumise väljakujunemist tänapäevases soomekeelses kultuuriruumis, samuti toetab kasutatav õpik õpilase mitmekultuurilisust. Tundides kasutatavad mitmekülgsed tekstid lõimuvad nii ajaloo (Soome ja Eesti), ühiskonna (Soome Vabariik ja Eesti Vabariik), geograafia, bioloogia kui ka terviseteadusega. 

Toimumise aeg: alates 2. perioodist 5 kursust (G1 2 kursust, G2 3 kursust)

Õpetaja: Ruth Rappold

Osalejate arv: 20

Ainekava koos lühikirjeldusega

Rootsi keele kursusel praktiseerib õppija nelja osaoskust – rääkimist, kuulamist, lugemist ja kirjutamist. Keskendutakse nii suulisele kui ka kirjalikule väljendusoskusele, sõnavara arendamisele ning nii kõnekeelsetele situatsioonidele kui ka standardkeelele. Grammatika õpetus toetab suhtlusoskuste omandamist, sh õige häälduse omandamist.

Keeleõpet toetab keskendumine rootsi keele eripärade tundmaõppimisele ning Rootsi kultuuri ja traditsioonidega tutvumine. Tähelepanu all on ka Rootsi päevakajalised teemad ja ühiskondlikud arengud, järjepidevalt tegeletakse kursuste jooksul uudiste jälgimisega, seda nii visuaalse kui ka audiovisuaalse meedia vahendusel.

Kursustel kasutatakse õpikut ja töövihikut Rivstart A1 + A2, milles kajastatavad teemad on ajakohased ja toetavad õppija arusaamist tänapäevasest rootsikeelsest keele- ja kultuuriruumist. Lisaks kasutatakse erinevaid õpetaja poolt loodud lisamaterjale õppetegevuse mitmekesistamiseks. Kasutatav õppematerjal lõimib tekste ja informatsiooni muuhulgas ühiskonna, ajaloo ja geograafia jms. teadmistega.

Toimumisaeg: alates 2. perioodist 5 kursust (G1 2 kursust, G2 3 kursust)

Osalejate arv: 20

Õpetajad: Merle Nestra ja Katrin Keskla

Ainekava koos lühikirjeldusega

Hispaania keele kursusel keskendutakse praktilisele keelekasutusele, arendades suulist ja kirjalikku väljendusoskust. Õpilased omandavad põhiteadmised grammatikast ja laiendavad sõnavara, et suhelda igapäevastes olukordades. Tunnid hõlmavad aktiivset keelepraktikat paaris- ja rühmatööde, rollimängude ning arutelude kaudu. Samuti tutvutakse hispaaniakeelsete riikide kultuuri ja traditsioonidega, kasutades mitmekülgset õppematerjali, nagu õpik (Nuevo Espaňol En Marcha A1-A2, 2014), muusika, erinevad veebileheküljed ja videod. Kursuse lõpuks saavutavad õpilased Euroopa keeleõppe raamdokumendi A2 taseme, mis võimaldab lihtsat suhtlemist hispaania keeles.

Toimumisaeg: alates 2. perioodist 5 kursust (G1 2 kursust, G2 3 kursust)

Osalejate arv: 20

Õpetajad: Kerlin Sepp ja Liisbeth Kaarus

Ainekava koos lühikirjeldusega

Saksakeelse kursuse keeletase on A2 / B1, kursusel õpitut võib kasutada ka teistes keeltes Tallinnast ja Eestist rääkides.
Kursuse käigus omandatakse mõningaid giiditööks vajaminevaid oskusi ja teadmisi. Tutvutakse lähemalt Tallinna ajaloo ja tänapäevaga, arhitektuuri ning vaatamisväärsustega, harjutatakse giidituuride läbiviimist vanalinna ekskursioonil. Kursus viiakse osaliselt läbi väljaspool kooli.
Kursuse edukalt läbinud õpilane:
teab põhifakte Tallinna ja tänapäeva Eesti kohta
mõistab, mida tähendab töö giidina ja klienditeenindajana
on osalenud ekskursioonidel

Toimumisaeg: 2. ja 3. periood, 1 tund nädalas

Sihtgrupp: G3

Osalejate arv: 15

Õpetaja: Ruth Rappold

Ainekava koos lühikirjeldusega

Kursuse põhirõhk on suhtluskeele arendamisel. Õpitakse igapäevaelus tarvilikku sõnavara, loetakse põnevaid tekste ning koostatakse dialooge ja monolooge, mis aitavad kinnistada uusi teadmisi. Suhtluskursusel saavad osalejad harjutada vestluskeelt realistlikes igapäevaelu olukordades ja aktuaalsetel teemadel.
Uued oskused ei piirdu vaid õpetajaga suhtlemisega – praktiseeritakse ka kaasõppijatega paarides või väikestes gruppides, mis loob sõbraliku ja toetava õhkkonna. Kursus aitab ületada keelebarjääri ja suurendab enesekindlust nii igapäevases kui ka edaspidises tööalases suhtluses. Lisaks on igas tunnis võimalus osaleda aruteludes, mis arendavad loovat ja kriitilist mõtlemist.

Toimumisaeg: NB! 2. ja 3. periood, 1 tund nädalas

Sihtgrupp: G3

Osalejate arv: 18

Õpetajad: Anastassia Aarma, Janika Stets

Ainekava koos lühikirjeldusega

Berliinis läbiviidava kursuse käigus kinnistatakse seni saksa keele tundides õpitut autentses keskkonnas. Tutvutakse lähemalt Berliini ajalooga ja tänapäevaga, arhitektuuri ning vaatamisväärsustega, harjutatakse saksakeelsest kõnest arusaamist ekskursioonidel ning oma keelekasutust argipäevas.
 
Sihtgrupp: G2
 

Juhendaja: Ruth Rappold

Toimumisaeg: valikkursuste nädal

Osalejate arv: 12

Maailma usundid” on usu- ja mõttevabaduse põhimõtetest lähtuv valikkursus, kus õpilane õpib:
1) tundma erinevaid usundeid ja maailmavaatelisi liikumisi;
2) märkama religiooni väljendumist kultuuris ja ühiskonna ning inimese elus;
3) arutlema eksistentsiaalsete küsimuste ja väärtuste üle.
Valikkursus “Maailma usundid” lähtub ÜRO inimõiguste ülddeklaratsioonis sõnastatud usu- ja mõttevabaduse tunnistamise põhimõttest. Religioonialane haritus on usuvabaduse tagamise eeltingimusi ühiskonnas. Kursusel õpivad õpilased neid oskusi, mis on vajalikud elamiseks pluralistlikus ühiskonnas ning maailmas, kus tuleb kokku puutuda erinevate usundite ja maailmavaadete esindajatega. Seetõttu pannakse kursusel rõhku selliste oskuste ja hoiakute kujunemisele, millel põhineb üksteisemõistmine, respekt, avatus ning valmisolek dialoogiks ja koostööks.
 
Sihtgrupp: G1, G2, G3
 

Juhendaja: Steven Vihalemm

Toimumisaeg: 2. periood

Osalejate arv: 24

Ainekava koos lühikirjeldusega

Muusika, meedia, draama, kõne, kunst

Väitlusklubi tegutseb selle nimel, et peale jääks tugevam, mitte tugevama argument. Siin saad harjutada kriitilist mõtlemist ja avalikku esinemist, avardada silmaringi ning õppida mõistma erinevaid seisukohti ka siis, kui nendega ei nõustu. Väitleme ühiskonnas oluliste teemade üle, tänu millele õpid koostama ja analüüsima sisukaid argumente ning vastama vastuargumentidele struktureeritult ja läbimõeldult.

Sihtgrupp: G1, G2, G3 

Maht: kuni 2 kursust

Näiteringis EKSPERIMENT tegeletakse nii suulise kui kehalise eneseväljenduse arendamisega, tekitades seeläbi õpilastes huvi nii erinevat tüüpi tekstide kui üleüldiselt maailmas toimuva vastu. Analüüsimisel, aruteludel, meeskonnatööl, külalisõpetajate workshop`idel, nädalavahetuse proovilaagritel on näiteringis suur roll. Selle kaudu õpitakse kuulama oma keha ja vaimu, arendatakse ka kõnelemisoskust. Väga suur osa näiteringi meetoditest on seotud füüsilise teatriga. Kursuse maht: 3 kursust.

Vastuvõtt toimub katsete alusel. Ette tuleks valmistada 1 pikem vabavärsiline luuletus  ja 1 proosapala. Valmistuda täitma erinevaid ülesandeid.

Koolimeedia toimetuses töötamine annab sulle võimaluse kajastada oma kooliaega, osutada murekohtadele, pakkuda lahendusi, teha oma hääl kuuldavaks. Tähelepaneliku silmaga saad jäädvustada olulisi hetki fotodele, talletada videolugudesse; ladusa jutuga sobid juhtima raadiosaadet, tegema intervjuusid; sorava sulega tule meiega koos kirjutama. Koolilehe toimetus on võrdväärne partner koolijuhtkonnale, õpilasesindusele. Ootame sind, kui soovid kujundada Viimsi gümnaasiumi koolimeedia toimetuse olemust. Kursusele kandideerimiseks ootame sinult motivatsioonikirja, -fotoreportaaži, videolugu või radiosaadet, kus annad meile aimu, miks ja kui väga soovid olla oluline osa toimetusest, milline on sinu nägemus koolimeediast. Kursuse maht: 3 kursust.

G1, G2, G3. Vastuvõtt toimub motivatsiooniülesande alusel.

Kooli segakoori eesmärk on pakkuda head emotsiooni, huvitavat repertuaari ja uusi tutvusi. Tule ning naudime muusikat üheskoos!

G1, G2, G3 muusikahuvilistele noortele.

Vokaalansambel annab võimaluse laulda mitmekülgset muusikat huvitavates seadetes. Repertuaarivalik tuleneb kollektiivist, mis tähendab, et noored saavad ise lugusid valida. Eesmärgiks on tutvuda võimalikult paljude muusikastiilidega ning interpreteerida neid omas võtmes. Vokaalansamblisse on oodatud kõik muusikahuvilised noored, kes tahavad end proovile panna. Kursuse maht: 1 kursus.

G1, G2, G3 muusikahuvilistele noortele. Osalejad selguvad kandideerimise kaudu. Eeltingimuseks on viisipidamisoskus.

Bändi eesmärgiks on tutvuda erinevate muusikastiilidega ning püüda neid ka omal moel interpreteerida. Bändi repertuaar tuleneb konkreetsete liikmete muusikaeelistustest. Bändi ülesandeks on lisaks enda etteastetele teha koostööd ka kooli noortekoori ja ansambliga. Bändi on oodatud noored, kes valdavad kasvõi vähesel määral mõnd intrumenti või omavad head lauluoskust. Kursuse maht: 2 kursus.

G1, G2, G3 muusikahuvilistele noortele. Eeltingimuseks on viisi-ja/või pillimänguoskus.

Valikaine nädala jooksul saab kursusel osaleja teada, mis asi on copywriting,
kes on copywriter ja mis töökohad teda ees ootavad. Teeme selgeks, kuidas
kirjutada reklaami sotsiaalmeediasse, kodulehele, blogisse ja isikliku
ettevõtte tarbeks, kuidas kirjutada elulookirjeldust ja motivatsioonikirja nii
eesti kui inglise keeles nii, et need jääks silma ja kuidas leida iseenda stiil.
Tutvume külalisesinejatega, kes teavad, millest nad räägivad. Laseme
loovuse lõdvaks paari loomingulise ülesandega ja kursuse lõpuks koostame
isikliku projekti, mis reaalselt mõjub, kõnetab, müüd, teadvustab.

Toimumisaeg: valikkursuste nädal

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Gertrud Blaubrük

Maksimaalne osalejate arv: 20

Tegemist on praktilise, “käed külge” kursusega, mille eesmärk on tegeleda kunstiga.
Kursusel õpitakse tundma erinevaid väljendusvõimalusi ja tehnikaid kunstiloomingus, mida saab koheselt ka rakendada. Kursusel valmiv on võimalik lisada isiklikku portfooliosse.
Kursus annab õpilasele võimaluse süveneda loomeprotsessi ning läbida kunsti teose loomise etapid. Õpilased saavad kursusel täiendada oma teadmisi kunstiloomingust, sealhulgas kaasaegse kunsti uuematest suundumustest.
Spetsiifilisemalt tegeletakse kursusel graafika ja trükitehnikatega (elektri ehk voolusöövitus). Kursus aitab õppida arusaadavalt vahendama loomeprotsessis tekkinud subjektiivseid kogemusi ning leidma lahendusi erinevatele sellega kaasnevatele probleemidele.
Isikliku loomingulise projekti kavandamist harjutab õpilane kursuse raames tehes koostööd ja arutledes selle üle klassikaaslastega.

Toimumisaeg: valikkursuste nädal

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Viire Jagomägi

Maksimaalne osalejate arv: 20

Moeakadeemia on inspireeriv ja praktiline valikkursus, mis annab õpilastele
võimaluse avastada moemaailma erinevaid tahke ja arendada oma loomingulist
väljendusoskust. Kursus hõlmab kõike alates tekstiili maailma kardinatagustest
ja materjalide omadustest kuni upcyclingu töötubadeni. Lisaks saadakse
praktiline kogemus moekampaaniate analüüsimisel, stilistikast, sketchide
joonistamises ning osaletakse väljasõitudel kohalike disainerite stuudiotesse ja
EKA-sse. Kursus pakub ainulaadset võimalust õppida moekohta nii teoreetiliselt
kui ka praktiliselt, arendades samal ajal oma stiilitunnetust ja teadmisi
moetrendidest. Kursuse käigus on võimalik luua endale portfoolio lisa ülikooli
kandideerimiseks.

Toimumisaeg: valikkursuste nädal

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Emma Mand

Maksimaalne osalejate arv: 20

IT, tehnoloogia, reaal

Kursus on ülevaatlik sissejuhatus tõsimängude disainimise ja arendamise maailma. Kursuse raames keskendutakse teemadele nagu üleüldise mänguteooria algtõed, erinevad mänguplatvormid ja žanrid. Muuhulgas on kursuse teemadeks gameplay, mängu sisemine mehhaanika, oma mängumaailma ja sinna juurde käiva – loo, tegelaste, dialoogi, graafika ja heli – loomine. Selle kõige raames saab kätt proovida heli- ja fototöötluses, 3D graafikas ja programmeerimises, mis on kõik mängu arendamiseks vajalikud oskused. Kursuse praktiliseks väljundiks on grupitöödena prototüüpide loomine. Kindlasti ei puudu kursuselt lisaks mängude loomisele ka nende mängimine!

Toimumisaeg: 2. periood

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Martin Männik

Maksimaalne osalejate arv: 24

Ainekava koos lühikirjeldusega

Programmeerimise algtõdede õppimine Pythoni baasil.

Toimumisaeg: 2. periood

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Matthias Tüür

Maksimaalne osalejate arv: 20

Ainekava koos lühikirjeldusega

Koostöös Taltechiga välja töötatud programm 16.-19. aastastele tüdrukutele, kuhu on oodatud nii Unicron Squad põhiprogrammi läbinud kui ka varasema tehnoloogiavaldkonna kokkupuuteta tüdrukud.

Toimumisaeg: valikkursuste nädal

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendajas: Ingrid Rõigas, Liina Ints

Maksimaalne osalejate arv: 12

Loodus, liikumine, tervis ja turvalisus

Kursuse jooksul tegeletakse korvpalliga ja üldfüüsilise treeninguga. Treeninguid viib läbi kehalise kasvatuse õpetaja Arsen Abeljan. Korvpallis omandatakse baasoskuseid (põrgatamine, viskamine, söötmine) ja samuti kaitsemängu põhimõtteid. Üldfüüsilised treeningud teeme väljas ja ka saalis. Treeningud on mõeldud kiiruse arendamiseks ja samuti võimekuse parandamiseks.

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Arsen Abeljan

Toimumisaeg: 2. periood

Maksimaalne osalejate arv: 16

Ainekava koos lühikirjeldusega

Anda õpilastele teadmised, oskused ja hoiakud liikluses käitumiseks vastavalt mootorsõiduki juhile kehtestatud kvalifikatsiooninõuetele. Juhi vastutustundliku, ohutu, iseseisva, teisi liiklejaid arvestava ja keskkonda säästva liikluskäitumise kujundamine. Teooria õppetundide arv on 28 akadeemilist tundi millele lisandub kahe akadeemilise tunni ulatuses teadmiste kontrolli ja tagasiside andmist õpilasele. Koolituskursusele võetakse õppima B-kategooria mootorsõiduki juhtimisõigust taotlev isik, kes on õppetöö alustamise ajaks vähemalt 15,5-aastane.
 
 

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Arsen Abeljan

Toimumisaeg: 2. periood

Maksimaalne osalejate arv: 20

Ainekava koos lühikirjeldusega

Kursuse eesmärk on tutvustada erinevaid spordialasid ja neid ka praktiliselt läbi teha. Iga päev toimub erinev treening. Treeninguid külastavad ka erinevad treenerid ja oma ala spetsialistid, kes näitavad õiget tehnikat ja kuidas harjutusi õigesti sooritada. Tutvume, kuidas treenida nii, et see oleks maksimaalselt kasulik, mitte kahjulik. Valikaines proovime erinevaid spordialasid nagu näiteks pallimängud, kontaktalad jne.

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Arsen Abeljan

Toimumisaeg: Valikkursuste nädal 

Maksimaalne osalejate arv: 20

Valikkursuse raames toimub kaks treeningut päevas, millest üks on anaeroobse ning teine aeroobse suunitlusega. Anaeroobsetes treeningutes tegeletakse pallimängude, staadionijooksu ja krossijooksuga, nende erinevates vormides. Aeroobset võimekust arendatakse jalgrattasõidu, tervisekõnni ning rulluisutamisega. Kõiki tegevusi toetatakse lihastreeninguga. Laagrinädal tipneb ühisosalemisega Eesti ühel suurimal rahvaspordisündmusel – Ööjooksu 5 km distantsil (7.juuni 2025), Rakveres. NB! Isiklik osaluspanus Eesti Ööjooksul osalemise ning transpordi tarbeks.

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Ave Ojasoon

Toimumisaeg: Valikkursuste nädal 

Maksimaalne osalejate arv: 20

Sihtgrupp: G2

Juhendaja: Siim Verner Teder

Toimumisaeg: Valikkursuste nädal 

Maksimaalne osalejate arv: 40

Meie seas on üks vajakajäämistest oskamatus inimesi lugeda ja prognoosida, mida nad ette võtavad. Mitte sellepärast, et oleksime kõik kontrollimatud plahvatusohtlikud tüübid, valetajad või tohutult muutliku loomuga. Hoopis seetõttu, et enamik meist varjab seda osa oma elust, mida ta näidata ei taha – eriti siis, kui kaalul on midagi olulist nagu armastus, raha, karjäär või reputatsioon. Isegi tublid inimesed tunnevad vajadust asju varjata, sest keegi pole täiuslik ja me kõik oleme haavatavad. Hätta sattudes rikub suur protsent inimesi reegleid ja valetab: selleks, et midagi saada, või hirmust millegi ees. Aga isegi heas seisundis inimesed varjavad vahel tõde või lasevad siit-sealt üle nurga, et elus veel veidi edasi jõuda. Miljonid inimesed hoiavad oma plaane salajas ja varjavad täistõde hoopis tumedamatel põhjustel – näiteks ahnusest, manipuleerimiseks, võimu ja kontrolli saavutamiseks, petmise eesmärgil. Selles valikaine kursuses õpetatakse kuidas inimeste üle paremini otsustada. Tuleb selgeks õppida kuidas inimesed olulistes olukordades käituvad ja miks. Kui te seda teate, võite end tulevaste ohtude suhtes turvaliselt tunda. Inimesi analüüsides saate palju teada nende iseloomu, kalduvuste, harjumuste, soovide, hirmude, kiindumuste, tugevuste, nõrkuste ja oskuste kohta, aga kõige selle eesmärk on leida ainuke alaliselt otsitav omadus: usaldusväärsus. See omadus mis kaotab salatsemise, valgustab tõde ja on positiivsete suhete loomisel vältimatu.
Viidatud allikas: Robin Dreeke, Cameron Stauth, 2021. „Kuidas lugeda inimesi“
 

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Priit Laatre

Toimumisaeg: 2. periood

Maksimaalne osalejate arv: 24

Ainekava koos lühikirjeldusega

Suhete teemaline valikaine sisaldab nii teooriat kui ka praktilisi ülesandeid. Kursuse eesmärk on õpetada ja toetada noorte suhtlemisoskusi lähisuhetes: eneseväljendus, kuulamine, usalduse ja turvalisuse loomine, konfliktidega hakkama saaminejms. Kursus baseerub Imago suhteteoorial, mis on loodud USA-s Harville Hendrix’i PhD poolt. Imago teoorias on integreeritud erinevad psühholoogilised,käitumuslikud, filosoofilised, sotsiaalsed ja vaimsed lähenemised. Imago eesmärk on aidata lähisuhetes liikuda uute arusaamade, oskuste, parema mõistmise ja sügavama läheduseni, mis loob soodsa võimaluse elutervete, usalduslikeja armastusväärsetesuhteloomiseks. Tunnis põimime teooria praktiliste harjutuste ja näidetega. Teeme suhtlemisharjutusi: õpime, kuidas jagada nii rõõme kui ka keerukusi, kuidas turvaliselt väljendada oma vajadusi ja emotsioone. Õpime kuulamist- kuidas seda teha tõelise kohalolu ja huviga, ka siis, kui kaaslase vaatenurk on meie omast väga erinev. Kursuse raames räägime ka inimeseks kasvamise teekonnast ja närvisüsteemist,emotsioonidest ja mõtetest ning käitumuslikest mustritest, mis nendega kaasnevad.
 

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Kairi Tozen-Pütsepp

Toimumisaeg: 2. periood

Maksimaalne osalejate arv: 24

Ainekava koos lühikirjeldusega

Lühitutvustus:
Kas sa tunned segadust või veidi ebakindlust mõeldes sellele elule mis gümnaasiumile järgneb? Kas sul on
palju valikuid ja sul on keeruline otsustada mis on just sinu jaoks see õige lahendus? Kas sul on hirm oma
väärtuslikku aega kulutada lihtsalt proovimise ja katsetamise peale? Kuidas siseneda töömaailma? jne, jne
Tule vaatame koos nendele küsimustele otsa ja sa leiad ise vastused, mis sinu heaks töötavad!
 

Sihtgrupp: G2, G3

Juhendaja: Pille Simral

Toimumisaeg: 2. periood

Maksimaalne osalejate arv: 20

Ainekava koos lühikirjeldusega

Kursus “Tervisepsühholoogia” uurib seost mõistuse, käitumise ja füüsilise tervise vahel. Sellel kursusel keskendume sellele, kuidas meie mõtted, emotsioonid ja harjumused mõjutavad meie helaolu alates stressiga toimetulemisest kuni tervislikemate eluviiside valikuteni.
 

Sihtgrupp: G1, G2, G3

Juhendaja: Janne Hunt

Toimumisaeg: 2. periood

Maksimaalne osalejate arv: 24

Ainekava koos lühikirjeldusega